Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2008 17:03 - Раждането на Деня
Автор: amazonpearl Категория: Изкуство   
Прочетен: 1933 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Моята природа е Природата!

Всичко заслужава да Бъде!

Всичко ще Бъде!

 

Понякога се раждам в светлината. Не съм сигурна, че мога точно да го обясня, но някакво странно чисто усещане се възкресява у мен още с първите слънчеви лъчи. Ставам от тясното и твърдо дървено легло, покрито само с тънък пласт слама и една стара черга, протягам се невъздържано и се прозявам с такава огромна алчност, че ако да си поемеш въздух беше престъпление, сигурно щях да бъда заловена и изгорена на клада.

Скромната ми килия беше почти празна: пред леглото ми имаше само един голям прозорец с бели, дантелени перденца и една квадратна масичка с чекмедже, която ползвах за работа и в която си складирах всички писма и картички от стари приятели и любовници, които изоставих, когато реших да замина. Не тъгувах за тях и не съжалявах за решението си, но обичах да си припомням хубавите моменти от предишния си живот. Точно за това, когато се установих за малко по-дълго време на едно място, им изпратих адреса си. Някои от тях ми бяха сърдити и не успяваха да разберат защо ми бе нужно да предприема това пътешествие. Осъзнавах, че през тази година, през която живеех като номад и нямах никаква възможност да се свържа с близките си, бях наранила много от тях. На практика, не можеха да бъдат сигурни дали съм жива и здрава, а и аз точно в онзи момент не се чувствах такава, но не можех да си позволя излишна емоционалност. Разбирах, че е настъпил крайният момент, в който трябваше да преодолея всичките си страхове и да се изправя най-накрая пред себе си.

Обичам всеки ден от това време, което прекарвам тук, на земята. Често се питам какво ли е отвъд и дали е по-красиво. Нерядко хората са казвали „Сигурно е на по-добро място.” Няма да се опитвам да скрия любопитството си. То е част от това, което се опитвам да разнищя: себе си. Но когато се събуждам с първите слънчеви лъчи и когато усещам святостта на дните, които прекарвам тук, разбирам, че всяко знание идва в най-подходящия момент – тогава, когато ще съм готова да го прегърна, но и тогава, когато и то ще бъде способно да ми се разкрие с цялата си прелест.

Въпреки че всеки момент от един земен ден е безценен и невероятен, сутринта си е останала моята слабост. Всеки път когато небето свали нощното си було, когато най-различни гадинки започнат да излизат от своите скривалища и да прославят завръщането на Деня, всеки път когато чуя ромоленето на близкото поточе рано сутрин, се чувствам като годеница на Слънцето: светла, влюбена и щастлива. Цялата природа се е разлистила и е разкрила като че ли своите най-дълбоки и мистериозни тайни и въпреки това изглежда невъзможна за разгадаване. Обикновено когато човек изпитва безгранично щастие, не успява напълно да осъзнае това, което му се случва. Не успява да го изрази напълно, но целият му вътрешен свят се променя. Погледът става по-бистър, цялото тяло се изпълва с енергия и топлина, а мисълта е поне десет пъти по-лесна за контролиране. Изпитвала съм това няколко пъти в живота си и съм благодарна на Създателя, че съм успяла да се докосна до тази част от себе си. Защото съм убедена, че свещената сутрин се ражда първо у мен.




Гласувай:
0



1. slynchogled - Много е хубаво!
02.07.2008 16:23
Много позитивно! Много си права, че знанието идва точно тогава, когато сме готови за него. Поздрави! :) И Много слънчеви утрини! :)
цитирай
2. amazonpearl - slynchogled
08.07.2008 12:53
Blagodarq ti mnogo! Chesto sam se trevojila, che moje bi nqmam tolkova natrupan opit i znaniq kato nqkoi drugi hora, no vse pak vsichko s vremeto si. Vajno e da ostavqme neshtata spokoino da si se sluchvat, bez izlishno naprejenie.
Jelaq ti svetli dni :)
цитирай
3. slynchogled - Отново ще кажа, че си много права!
11.07.2008 18:06
Една моя преподавателка наскоро каза: "На сила хубост не става.." помълча малко и добави "...е, става, но по-трудно". Много умно...и вярно. За мен винаги е било важно това, което правиш да ти идва отвътре и през цялото време - докато го създаваш и след това да ти носи положителна емоция. :) Смело напред! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amazonpearl
Категория: Изкуство
Прочетен: 89339
Постинги: 14
Коментари: 37
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031